wtorek, 21 kwietnia 2015

Osobisty ziemski ANIOŁ- OPOWIADANIE


... Pewnego razu było dziecko gotowe w łonie matki i czekało tylko na tchnięcie duszy. 
Zanim Bóg Umieścił w jego ciele, tę duszę- zapytało ono Boga: 
- Mówią, że chcesz mnie posłać na ziemię, ale jak ja mam tam żyć, skoro jestem takie małe i bezbronne? 
- Spomiędzy wielu aniołów Wybrałem już jednego dla ciebie. On będzie na ciebie tam czekał i zaopiekuje się tobą dobrze. 
- Ale powiedz mi  Boże, tu w Niebie nie robiłem nic innego, jak tylko latałem i cieszyłem się, i to mi wystarczało, by być szczęśliwym..a tam? 
- Twój anioł będzie cię nosił i będzie się wprawiał Cię w radość każdego dnia. I będziesz czuł jego anielską miłość i będziesz z pewnością szczęśliwy. 
- A jak będę rozumiał, kiedy ludzie będą do mnie mówić, jeśli nie znam języka, którym posługują się ludzie? 
- Twój anioł powie ci więcej pięknych i słodkich słów, niż kiedykolwiek słyszałeś; oraz z wielką cierpliwością i troską nauczy cie ich wymowy i znaczenia.
- A co będę miał robić, kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą? 
- Twój anioł nauczy cię, jak się do Mnie modlić. 
- Słyszałem, że na ziemi, są też źli ludzie. Kto mnie tam ochroni? 
- Twój anioł będzie cię chronić, nawet jeśli miałby poświęcić własne życie... 
- Ale będę zawsze smutny, ponieważ nie będę Cię więcej widział - Twój anioł będzie wciąż mówił Ci o Mnie i nauczy cię, jak do mnie wrócić, chociaż Ja i tak będę zawsze bardzo blisko ciebie, a Twoja dusza co noc będzie do mnie przychodzić i pukać do bram raju.
W tym czasie w Niebie panował spokój, ale do dziecka już dochodziły głosy z ziemi i Dziecię w pośpiechu cicho zapytało: 
- O, Boże, jeśli już zaraz mam tam podążyć powiedz mi, proszę, imię mojego anioła, abym mógł sie do niego zwrócić o pomoc.
- Imię twojego anioła nie ma znaczenia, bo będziesz do niego wołał: „Mamo”








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz