piątek, 13 lutego 2015

Bog, Przeznaczenie i szatan- Bajka z moralem:)

Pewien młody człowiek, który długo studiowal za granica, po powrocie poprosił swoich rodziców, by znaleźli mu alima- uczonego, który odpowie na nurtujace go pytania.
Kiedy udalo sie jednego spotkac, młody człowiek spytał: Kim jesteś? I czy możesz odpowiedzieć na moje pytania? Uczony odpowiedział, ze jest jednym z niewolników Allah/Boga Wszechmogacego i inszaAllah- jak ten Bog Pozwoli- będzie w stanie odpowiedzieć na pytania. Młody człowiek rzekł: 
Jesteś pewien? Wielu profesorów i ekspertów nie umiało na moje pytania odpowiedzieć. Alim odpowiedział: Postaram się odpowiedzieć z pomocą Allaha Wówczas młody człowiek zapytal: Mam tylko trzy pytania: 
1)Czy Bóg istnieje?Jeżeli tak, pokaż mi Jego kształt 

2)Co to jest Takdir-przeznaczenie
3)Skoro szatan został stworzony z ognia, dlaczego 

ostatecznie zostanie wrzucony do piekła, które też jest z

ognia. Z pewnością nie sprawi mu to jakiegokolwiek bólu,

skoro szataan i piekło są stworzone z tego samego.

Czyzby Bóg o tym nie pomyślał?
Nagle, uczony wymierzył młodemu człowiekowi bardzo bolesny policzek, a ten, czując ból spytał: 
Dlaczego się tak zdenerwowałeś? Alim powiedział do niego: 
Ja się wcale nie zdenerwowałem. Ten policzek jest moją odpowiedzią na twoje trzy pytnia. Zdziwiony młody człowiek rzekł: 
Zaprawdę, nie rozumiem. Alim więc spytał się go: 
Co czujesz po tym jak cie uderzyłem? Młody człowiek powiedział: Oczywiście czuję ból. Wówczas ucizny powiedział: 
A więc wierzyszy, że ból istnieje? Młody człowiek odparł ze tak. Uczony powiedział:
A więc pokaż mi kształt bólu! Młody człowiek odpowiedział: Nie mogę. Na to alim rzekł: 
Oto moja pierwsza odpowiedź. Wszyscy czujemy istnienie wszechmogącego Allah, jednoczesnie nie mogąc ujrzeć Jego Kształtu. Po czym mowil dalej: a czy ubiegłej nocy śniłeś, że wymierzę ci policzek? Młody człowiek odparł, ze nie Więc alim się spytał: 
A czy kiedykolwiek myślałeś/wiedziales, że wymierzę ci policzek? Młody człowiek odpowiedział przeczaco. Na co uczony rzekł: 
Oto właśnie jest Takdir- przeznaczenie A moja dłoń którą ciebie uderzyła czym jest pokryta? Młody człowiek rzekł: Jest pokryta skórą Więc alim się spytał: 
A twoja twarz, czym ona jest pokryta? Młody człowiek rzeł ponownie: Skórą. Na co alim spytał się jeszcze raz:
A co czujesz po tym, jak ciebie uderzyłem? Młody człowiek odparł: Ból. Wówczas alim rzekł: 

Pomimo że szatan jak i piekło są stworzone z ognia, lecz


jesli Allah tego Zapragnie,  


piekło stanie się bardzo bolesnym miejscem dla szatana...


1 komentarz: