środa, 28 stycznia 2015

Stworzyciel Zostawił nam instrukcje obsługi życia!!!

Islam jest Jedyną religią pochodzącą od Allah/ Boga Jedynego, jaka będzie przez Allah Zaakceptowana (oczywiście mowa o tych, którzy o islamie usłyszeli; ci co nie uslyszeli, a byli wsród Ludu Księgi- bedą sądzeni jako wierzący, tak samo jak ci, którzy poznali islam i uwierzyli).

"A od tego, kto poszukuje innej religii niż islam, nie będzie ona przyjęta; i on w życiu ostatecznym będzie w liczbie tych, którzy ponieśli stratę."  Koran, sura 3 werset 85


Allah, Stworzył ten świat.. Niebiosa i Ziemie..
Allah, Stworzył nas wszystkich...Ciebie  i Mnie. ..

Allah/ Bóg Jedyny Posiada Nieograniczona Wiedzę i Miłość do nas- Dlatego Daje nam poznać pewną część tej wiedzy, bez której nie bylibyśmy w stanie o niczym wiedzieć.. wystarczy wyobrazić sobie, co by było gdyby Allah odebral nam mózg.. co wtedy byśmy wiedzieli?a możliwośc łączenia faktów, pojmowania sytuacji? rozumienia ważnych spraw..jak np religia?  czy to nie jest ogromny dar.. a co z oczami.. słuchem.. co z narządami wewnętrznymi, jak serce, nerki, żołądek.. czy dałoby sie be z tego żyć? zaraz ktoś powie, tak.. i owszem.. ja przytaknę, podając za przykład moja mamusię, która przeżyła prawie rok bez żołądka.. ale nie chcecie wiedzieć jakie to było życie..

Allah Zlitował się nad nami i Dał nam wytyczne jak żyć i jak zaslużyć na wieczne szczęście.. jak ochronić sie od Ognia.. jak trafić do  Raju.. jak sobie nie zaszkodzic.. jak osiagnąć prawdziwy pokój duszy.. co zrobić w trudnych sytuacjach.. a co w szczęśliwych.. Dał nam coś w rodzaju, instrukcji obsługi życia:))

"I bójcie się Dnia, kiedy zostaniecie sprowadzeni do Boga! Wtedy zostanie wypłacone w pełni każdej duszy, co ona zarobiła - i nikt nie dozna niesprawiedliwości" Koran, sura 2, werset 281

<Dodam, aby nikogo nie zmyliło, co do: nikt nie dozna niesprawiedliwości- należy porzypomnieć, ze Allah Jest Sprawiedliwy i w związku z tym- sprawiedliwie- każdy z nas, dostanie zapłatę za to, co sobie w ciągu życia- uzbierał.. za to, jakie miał uczynki i jaką drogą szedł.. pojęcie to nie powinno więc rozpatrzane z punktu widzenia np chrzescijan, biorących religie na serce i swoje własne odczucia; potrafią wtedy stwirdzić, iż Allah wybaczy każdemu wszytsko, nawet zabójstwo, morderstwo, pijaństwo itd..tu jednak liczy się to,  jak przejdziemy nasz test>

Allah Dał nam Islam...

“…i wybrałem dla was Islam jako religię.” Koran, sura 5, werset 3

Allah Zostawił nam więc koran i sunne proroka Mohameda pzn (czyt. pokój  znim) jako instrukcję do właściwego i godnego przejścia przez życie doczesne.. oraz do zapewnienia sobie wlaściwego życia wiecznego..
 czy nie jest to właśnie dowodem na Jego Miłość i Litość względem nas wszystkich? pamietam z autopsji, jak bardzo było mi przykro, gdy jako chrześcijanka pomimo, iż wierzyłam w istnieni Boga i nie mogłam sobie wyobrazić innego stanu rzeczy, wciąż szukałam właśnie tych wytycznych..tej instrukcji- ale w Biblii odnajdywałam jedynie niejasne przekazy tego, w co tak bardzo chciałam wierzyć..
Ale alhamdulilah, Allah Dał mi szanse na poznanie prawdziwej religii.. pomimo, iż przed moją szahadą/wyznianiem wiary, nigdy nie miałam koranu w ręku.. a wystarczyło mi tylko przeczytanie dwuch książek: krótkiej o proroku Mohamedzie pzn; i ciut grubszej- ogólnej o prorokach islamu.. ale to wszystko musiało być od Allah.. więc co dopiero koran,.

"Nie do ciebie należy prowadzenie ich drogą prostą; lecz Bóg prowadzi drogą prostą, kogo chce. A co rozdajecie z dobra - to dla samych siebie; wy rozdajecie tylko, poszukując oblicza Boga. I cokolwiek rozdacie z dobra, to zostanie wam w pełni odpłacone i nie doznacie niesprawiedliwości."  Koran, sura 2, werset 272

Nie tylko ja, ale i każdy człowiek, ma swoja historię i droge do poznania prawdy.. do poznania tych instrukcji, bez których chce, czy nie chce- błądzi..

Wraz z wszelkimi instrukcjami, Allah Dał nam wolną wolę!

Więc, to od nas samych i naszej woli, zależy to, jak chcemy żyć i czy chcemy poznać instrukcje na życie, przekazane nam przez Tego, Kto to życie nam Dał..


Jeśli Chcesz podzielić się swoją historią, napisz komentarz, lub wiadomość (formularz po prawej stronie bloga) - a ja zamieszczę to na blogu.
Kto wie.. być może staniesz się inspiracją, dla jakiegoś
 poszukiwacza prawdy:))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz